About Me

My photo
Nama diberi Nurul Adilah Bt. Mohd Noor..dilahirkan pada 22/9/1993 di Hospital Taiping...kata mak saya ni berat masa lahir..hehe..masih single..saya seorang yg agak simple,little bit shy and quiet in front of many people..susah gak nak buang tabiat ni..hmm..apa apa pon jangan lupa follow blog dan komen my entry.. ok wasalam :)

Saturday, October 27, 2012

Matang ke aku???

Assalamualaikum
hye semua :) apa khabaq??? harap smuanya sihat2 blaka naa..hehe
minggu ni pakat semua dok dapat daging korban la..
Alhamdulillah rezeki...

Entry kali ni aku nak update pasal KEMATANGAN...
huhu..sekarang umur aku dh masuk 19 tahun and aku rasa aku ni belum cukup matang..
kadang-kadang aku fikir jugak camna nak jadi matang ek???
tapi ak tau kematangan perlu dibina sedikit demi sedikit..
tapi kalau takde effort dari diri sendiri...takkan jadi apa2 jugak kan
I want to be matured..the way I survived my life,,the way I talk to people..
and mostly the way of I thinking..
hmm kadang2 jeles jugak tengok kawan2 yang pandai survive hidup diorang..
benda ni mostly boleh tengok bila aku dekat universiti la..hidup jauh dari mak bapak..
besalah..kadang2 tu kalau ada masalah mulalah HOMESICK...

TAPI KALAU ORANG LAIN BOLEH..KENAPA AKU TAK BOLEH KAN??
"DI MANA ADA KEMAHUAN,,DI SITU ADA JALAN"

wasalam and enjoy your day :D

No comments:

Post a Comment